RSS 2.0

P som i.






några av sakerna jag har pysslat med igår kväll och idag.

Jag ska visa resultaten av dessa samt några fler delar så snart jag har tillgång till en kamera.

Haft en super mysig dag och kväll. I eftermiddags så var jag och fredde ner en sväng på stan och då inhandlade jag äntligen! en rosa vattenflaska. Som jag väntat. En ny mascara blev det också. gillar verkligen maybellines "lash stiletto". Så en sådan fick det bli.

Blev bara en snabb sväng och just ja, jag var förbi på tygaffären också och tittade på lite potentiella material till en idé som jag har, men hittade inget som var "precis rätt". Så får fortsätta leta.

Sedan åkte vi ut till Innervik och fredde och Jonas spikade och jag och Linda åkte till stallet. Var mycket trevligt jag fick rida! var jättemysigt. Blev tacos till middag och det satt ju inte helt fel. Alltid lika gott och när man är i trevligt sällskap så blir det ännu godare.

Har fixat lite på ett av smyckena jag gjorde igår som innehåller ett par av bilderna ovan samt skapade ännu en skapelse som jag blev nöjd med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback