RSS 2.0

Summer time....

Lite sent för det jag vet. Men,  den som väntar på något gott???
väntar alltid för länge, i know.

Men  tänkte i alla fall visa några av  bilderna som blev tagna i Lunds botaniska i somras när jag och fredde var ner och hälsade på sara och Thomas. Åh jag vill tillbaka! jag saknar dom.


Kinesisk vattenlilja?  tror jag det var ? 
den var himla fin i alla fall tycker jag.



Öppen.

Funderar på att  eventuellt gör dem till tavlor men vi får se.







Päron i Kivik.

Anekdot:

Jag och fredde promenerar i visningsträdgården varpå jag blir helt lyrisk när jag ser päronen.
Jag går fram till ett avträden och tittar på fredde och säger "ååh!  det är första gången jag håller i päron som sitter i trädet!"

vilket han tyckte var mycket lustigt och jag fick höra ett x antal gånger efteråt.

Well, well,  jag skyller på att jag är blondin;)






Äpplen.....






Tillbaka i Lunds Botaniska trädgård...... Apelsin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback