RSS 2.0

Uppdateringen jag vet.

Är inget vidare för tillfället det ber jag om ursäkt för.
Jag har vädigt mycket att göra nu och väldigt lite tid.
Om dagarna är jag på reseproducenten och gör min andra LIA period som jag har berättat om. Så det är lite mycket nu men det är väldigt roligt.

Pysslar vidare med INspiRE. också så klart. har fixat foton på smyckena och även knåpat ihop ett par till till samlingen.
jag kommer att börja sälja dem här i bloggen och 20 % av varje sålt smycket kommer att oavkortat gå till barndiabetesfonden. För det är något som ligger mig varmt om hjärtat, så såklart försöker jag göra vad jag kan och förenar nytta med nöje. det blev då i form av smycken.



DFörsta skapelsen.
Ett armban alltså.
av svarta glaspärlor. och mellandelar i silver. en bättre bild kommer att komma inom kort.

priset på detta är då alltså 60 kr och 20% går som sagt oavkortat till barndiabetesfonden.


Kommentarer
Postat av: Sara Lundmark

supersnyggt =)

2010-10-20 @ 23:15:35
URL: http://virvelflicka.se
Postat av: Ida Svedberg

väldigt fint Iza! :)

btw så måste vi ses snart gumman.miss u!

2010-10-27 @ 02:13:41
URL: http://idasays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback