RSS 2.0

Amadeus.



Den frukatade kursen är tillbaka. Dock för (förhoppningsvis) sista gången på ett tag i alla fall.
Nåja. dagen gick bra idag. Men jag befarar att det var lugnet före stormen. För imorgon får vi en ny bok, SAMT börjar med priser igen.... Rates.

Men det blir väl en försmak till IATA som komma skall. Äsch det ska nog gå. Om man bara ger sig tusan på det så brukar det gå. Förutom med matte B under gymnasiet då. Men det räknas inte , för jag vet helt ärligt inte hur  mycket jag hade givit mig den på att det faktiskt skulle gå. Jag är ju inte den som ger upp i första taget direkt.

Valet orkar jag inte ens gå in på. fy sjutton säger jag bara och det FÅR jag  säga för jag röstade faktiskt. Och jag kan säga att jag inte  röstade blått.Men detta med SD  DET skrämmer mig faktiskt. på riktigt.

Dock mitt i allt elände så var jag faktiskt tvungen att skratta för mig själv imorse när jag tittade på the voice och de pratade om att ohly?  stavning?  inte ville gå in i sminket när åkesson satt där det tycker jag  var score åt honom.

Nej, ikväll blir det dans och det blir KUL. kanske bäst att börja med middagen då. ska se vad som finns i kylen.
Nee,  annars HAR dagen faktiskt varit bra.

hade lågt blodsocker när jag vaknade IGEN. vad sjutton. men men. det ska nog lösa sig.
har testat mina minisar nu och kan bara säga en sak ME LIKE!  SÅÅ  sjukt bra uppfinning de tar ju ingen plats alls.
Dock måste jag tillägga att jag ändå var tvungen att ta med BÅDE min vanliga penna och min mästare såkalrt när vi gick ut på All star. Men bara för säkerhets skull. OM jag skulle behöva ta någon enhet. Det behövde jag faktiskt inte. men jag höll koll hela kvällen. Det känns som säkrast så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback