RSS 2.0

360.

Sådär!  har nu testat mitt kort på 360, jag var på core sedan körde jag lite kondition på crosstrainern.
Jag blev dock lite förvånad över mig själv, för jag minns förut när jag var på friskvårds och tränade core, då var jag alltid typ helt död efteråt. Det var jag inte idag,passet gick ju helt galet fort! Så jag hittade en ny kompis efteråt, ni vet jag har alltid gått och suktat eftr att prova en crosstrainer, och vi klickade perfekt!  gud vad skoj det var !  blir snart ett besök dit igen.

På onsdag tror jag närmare bestämt. eller imorrn efter praktiken och innan dansen. typ.
Men det är just det! 
Förut när jag körde core på friskvårds så tränade jag ju inte dansen lika intensivt nu=  jag har bättre kondition nu uppenbarligen. Känns bra.

Sedan började jag tänka på en annan grej. Det här med mitt blodsocker,  jag undrar om det var detta min diabetessköterska pratade om för nåt år sedan... det här "jäklar anama! "tror det är det jag känner nu att nu nu J** ska det här bli bra.

Så vad var värdet nu då efter träningen??  11. jo.. men å andra sidan så kommer det nog att gå ner, för bara för att jag inte  tränar just nu så har ju faktiskt inte kroppen slutat riktigt än. Så ska kolla det igen senare.

(jag vet dock inte vad det var innan för jag hann aldrig testa det. ) Jag fick lite bråttom.
Hade  typ ingen mat i kylen så jag fick speed handla efter praktiken så att jag skulle kunna ha någon lunch imorrn, och frukost också. Mina shaker är snart slut. Men nu är det ordnat, har en ny shaker också:)  äntligen hade de fått in. Fast jag vill ju egentligen ha en rosa,  och jag vet att dm finns,  jag minns bara inte på vilken sida det var, jag ska kolla.

ska visa bilder sen.

Nej nu blir det dusch och kvällsfika sedan är det nog godnatt.
(har fortfarande inte lyckats installera programmet på datorn till min mätare, men kurvor kommer såfort jag lyckats.) 

för nu ska detta gå! Det är min utmaning, alla ni som också hardiabetes där ute som följer min blogg, antar ni den???  att om värdet är mindre bra, försöka få ner det och hålla det där???  genom att äta bra och träna??=) 
Jag är med iaf! :) det blir roligt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

En såndär vattenflaska har ju jiig, har du också en sån? :D

2011-03-03 @ 21:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback