RSS 2.0

Dansmara.

Då var ännu en underbar helg med dansmara bakom oss.
GALET kul har det varit. dans fredag och lördag från  19- 03.
Men,  inte var det slut där.  Nä, någongång efter halv 4 tror jag vi slutade dansa båda dagarna. banden ska ju spela extra låtarna också;)  Jag minns från igår att jag tittade på klockan mitt i det att vi buggade som bäst till Shake's version av Maniac och tänkte "ja, klockan är halv 4 och här buggar jag för fullt?" sinnessjukt kul är det enda jag har att säga. Jag tror att gänget jag var med instämmer. Jag tror att klockan var närmare mot 05:00 innan vi hade duschat och lagt oss för att sova. Men det är faktiskt så det SKA vara. Ser redan fram emot nästa gång.

Det är väl ungefär vad jag har gjort i helgen.

Det hade dock varit himla intressant att bära en stegräknare under en sån här helg och få reda på ett ungefär hur många steg man hinner ta på en kväll.
Kan dock meddelaatt det känns i benen idag. Men det är väl så det ska vara.
DANS ÄR LIVET. Så enkelt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback