RSS 2.0

Fredag.

Japp!  Fredag idag , ännu en vecka har passerat.. går lite föör fort.
Nåja, nu har jag iaf packat min väskainför helgens tävlingar, jag det blir faktiskt två. Eller en två dagars. Imorgon tävlar jag i bugg NB ( nationärell B? ) tror jag det heter... är lite osäker faktiskt.  På söndag blir det DVR = Dubbel Vuxen Regional. Tror det kommer bli galet skoj. För att inte tala om vår outfit. Men den får förbi hemlig till efter tävlingen. Har md mig kameran så ska visa bilder här sedan.

Har varit en bra dag idag också. OCH jag gjorde om jag sa igår. Jag var förbi på 360 innan jag gick till Reseproducenten och skaffade mig  ett träningskort. Känns riktigt bra. Har just suttit och tittat på schemat över deras pass, mycket jag är sugen att gå på, så nu gäller det bara att pussla lite. Coren är en sak somredan är självklar, vadsom var bra med det passet är att det ligger två pass två morgonar vid 07:00... tisdag och fredag tror jag det var,  tror jag ska försöka börja gå på dem. Poweryoga är en annan sak jag är lite nyfiken på. Det låg ett pass på kvällstid onsdag tror jag det var och det funkar ju. Zumban och aerobic och step... blir lite knepigare då de är då vi inte stängt butiken än, så de får vänta till senare. Sedan finns ju såklart gymmet och det är ju  aldrig heller fel.
Åh!  jag är så peppad :) Ska bli så galet skoj att  träna mer igen och inte bara dans. har kommit fram till att om jag typ  tränar mera = starkare muskler=  bättre hållning?? & bättre kondition :)

Berättar mer senare nu MÅSTE jag i säng ska upp 04:00 imorrn....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback