RSS 2.0

Long time no seen....

Jag vet, uppdateringen här har varit för dålig på senate tiden, men det finns anledning.
Jag har knappt suttit framför datorn någonting alls när jag varit hemma.
Så! var det med det...

Dock  har det hunnit hända ganska mycket sen sist...
Praktiken går bra, är väldigt kul och jag lär mig mycket.
I veckan har vi tränat in ett dubbel program som vi har tränat på två gånger och nästa helg ska vi tävla med det. Men det blir nog  bra :)

Kul ska det bli iaf.
Det är också klart nu att vi kommer att tävla i SM!! i bugg alltså. Ska bli så sjukt skoj.
Hade jag aldrig i min vildaste fantasi trott att jag skulle göra.
Så det ska bli otroligt skoj.
I juni går det av stapeln.
Men innan dess ska vi både hinna tävla i sundsvall och umeå..  där är det även DM som vi också ska delta i.
Jag komemr också att hinna ta examen och bli färdig TRAC Diplomerad resekonslut. Helt galet att det redan gått snart två år. nåja..
Har hunnit med att sjunga på hockeyn två gånger i veckan. var som vanligt riktigt riktigt kul.

Jaa... det är väl ungefär vad jag har gjort och gör. typ praktiserar och dansar. :)

Men i like it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback