RSS 2.0

Lunes....

Har faktiskt varit en riktigt bra måndag.
Har haft mycket att göra på producenten och jag avslutade dagen men att skratta så jag grinade.
faxen ville inte samarbeta varpå lina skulle skriva ut ett kvitto, tillföljd blev papperet till ett dragspel vilket gjorde att vi tillsammans fick försöka släta ut det hela för att slutligen häfta fast alltihopa på ett annat papper. Och JA vi fick lov att göra det tillsammans :P  en fick hålla pppeet och den andra stämpla...  sedan kopierade hon det hela... då blev papperet svart randigt!

Som ni märker behövs det inte mycket för att få mig att skratta.

Kom på när det var tio minuter kvar av lunchen att jag hade glömt att gå förbi apoteket och hämta ut fler stickor till min USB contour..  men jag hann faktiskt dit så nu kan jag fortsätta.. det bådar gott att denna kommer bli en favorit i (nästan)  samma klass som min every x3. Tyvärr tror jag dock inte att nån mätare kommer att passa mig  lika sjukt bra som den faktiskt gör. Jag och every x3 är verkligen "a perfect match" kan man förresten säga så om en mätare???  nåja  jag bestämmer NU  att man kan det för jag gjorde just det ;)

Sedan då???

Så hann jag bara hem  tvärslänga mig på sängen en stund för att sedan byta kläder tvärstoppa nåt i magen för att sedan gå till klubben och träna. Var Micke som  hade träningen idag och det var ett grymt bra pass :)  dansade från 19-21:30 drygt :)  helt awesome var det. Tävling på lördag. Ska bli grymt intressant. minibussen går redan 05:00 huuh... tidigt men så är det. har ordnat med boende natten mellan lördag och söndag idag på lunchen så det är bra.

Hade faktiskt tänkt bjuda er på en  kurva... som dock är långt ifrån bra för jag har fuskat och ätit godis både igår och idag.... inte bra jag vet.. men men. Ska försöka installera programmet här på datorn någon dag framöver när jag får tid så att ni kan följa mig hur det går för mig.  Med kurvan :)


Nåväl. det är väl ungefär vad jag har hunnit med idag och ikväll.
Imorgon är en ny dag och den bjuder faktiskt på typ samma som idag..  fast imorgon är det trivselkväll på dansen så det är inte lika träningsbetonat som det annars är.

Torsdag blir det dock no mercy igen. tävling på lördag som sagt.

Nej nu ska jag gåg och sova tror jag så att jag orkar upp imorrn igen.




bild från förra tidagen. :) SAIK - HV71 :)  vi vann;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback