RSS 2.0

Mat!

Här kommer ett nytt recept till min "nyårslistesamling" hittade en jättebra sida igårnär jag surfade.
här är den.

Idag gjorde jag en variant på denna: "Anette's valnötskyckling" istället för kyckling så hade jag i Quorn fileér som jag skar i bitar. (jag hade ingen kyckling) Det blev faktiskt riktigt bra.

Mycket mättande och förhoppningsvis bra  för blodsockret också. blev råa grönsaker till :) yummie.


På tal om blodsocker så har jag ju fått tillökning i min familj på en ny Every X3 mätare och en USB Contour.
Den sist nämnde gillar jag skarpt redan. Ska dock ge en mer fullständig rapport när jag testat den ett tag samt hunnit testa programmen som följer med den. Men so far i like it :)

Vad mer då??

Jag har jobbat idag. Var kul som vanligt att träffa tjejerna och jag har skrattat en hel del. Har också träffat några roliga tyskar och en göteborgare (?)  som jag tror bodde där även förra helgen.
Han var så glad när han gick förbi mig i korridoren och sa "Jaha,  du jobbar idag också?" "Jajjemän" svarade jag och skrattade.

Har gått bra idag, tycker inte det var lika stressigt som det normalt brukar vara på söndagar. Vilket var kul.


Just det!  jag har gjort klipp i veckan, både ordligt och bildligt... vet inte hur jag bättre ska uttrycka det.
Jag har klippt håret hos Sofia det blev bra :)  var mycket välbehövligt.

Sedan har jag gjort klipp i form av prylar,  eller prylar och prylar kläder. basgrejer, vilket jag var i behov av. Cubus hade super bra priser på just massa bas grejer och annat i form av ta 3 betala för 2. Bra om man är en ej så rik student som jag och behöver kläder. Så nu har jag lite nya basgrejer i min garderob. ska lägga upp bilder på vad jag handlade när jag fixat batterierna i kameran igen.



Kommentarer
Postat av: Emma Å

Lägg upp en bild på håret också :))

2011-02-21 @ 16:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback