RSS 2.0

Onsdag.

Tror ni det blev som jag ville?
Ja, med blodsockret alltså??
Eh, nej.
samma som dagen innan ungefär.  berg och dalbana ohja.... och jag som inte ens kan åka berg och dalbana på riktigt ..  tycker det är lite orättvist faktiskt att mitt blodsocker ska kunna det men inte jag ;)

Lyckdes i alla fall få ner det till 15:00 fikat. då låg det på 7.7...  är det nån som vet om kaffe är blodsockerhöjande förresten??  ( har inte socker i) men mjölk men det är nte mycket, inte så det ska  märkas SÅ mycket iaf. Men ja, har ju typ fått högt blodsockerom jag druckit te, och nej jag har inget socker eller honung i....  är ironsk nu , tror inte att mitt socker blivit högt av teet.

Nej råder jag ingen bot på detta själv så får jag nog ta och slå mn diabetessköterska en signal. är så otroligt rädd att  det ska påverka min syn.... DET om nåt är min värsta rädsla i livet.

Men likväl kan jag faktiskt inte förstå hur det kan var såhär, jag förtjänar faktiskt inte det. vet inte ens när jagåt skräpmat senast och jag tränar 3 gånger i veckan och rör på mig varenda dag... äter nyttigt gör jag också. Men vad vet jag. Aja,  ska  jobba på detta ett par dagar till. Men som sagt  hoppas  verkligen att det blivit bra till helgen.
Ni kan vä hålla en tumme eller två?


Det jobbiga med detta är att jag typ blir rädd för att äta nåt  för jag vill inte att det ska påverka blodsockret när jag äntligen lyckats få ner det till normal nivå..... jag vet dumt,  man ska ju äta.  Men jag tror ni som läser som också har diabetes förstår vad jag menar.

från en sak till en  annan...  jag måste leta reda på min handsprit också..  sjukt bra stuff att ha när man  ska kolla värdet...:)



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagen idag förövrigt då???
Har varit mycket bra som vanligt. Jag ÄLSKAR verkligen stället och människorna :)
Blev extra glad idag då jag fick MVG+ på ett förslag jag gjorde på en flygbokning, inte fy skam.

har fått godkänt på att göradet som var tänkt för mig  på examensarbetet . Sådet känns riktigt riktigt bra.
Ska bli super kul att köra igång med det där.
Kan dock inte berätta för er än vad det är jag ska göra.


ber om ursäkt för att jag tjatar om mitt blodsocker men jag vill faktiskt dela med mig då det är dåligt också. För det ÄR inte lätt jämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback