RSS 2.0

Tisdag.

Ja,  så var tisdagen också förbi. Onsdag imorgon aka. lilllördag och nära till helgen.
Galet. Var skoj idag också på praktiken som alla andra dagar. ÅH! vad jag trivs  där. Jag vill verkligen inte att perioden ska ta slut. Jag älskar att känna känslan att  längta till jobbet. det är SÅ underbart. Har världens underbaraste kollegor också .Så är det. Kan säga det hur många gånger som helst.

Gissa vad jag gjort ikväll??  svårt?  nä? 
Dansat! eftersom månaden snart är slut så var det dags för trivselkväll idag. Mysigt.
Dansade mycket med några av mina favoritdansare. Aldrig fel.

Har även sedan jag kom hem kvart över 9 hunnit duscha, diska och laga lunch till imorrn, det ni . Just ja,  jag har ätit lite själv också, och fixat min nagel som gått av. Så nu är de  fina igen .

har också haft världens skummaste blodsocker idag.. inte skoj. Värsta berg och dalbanan.
Började med 20 imorse... :(  ett par timmar in på praktiken började jag kännamig konstig så gick och kollade.. jo då var det helt plötsligt 2.7..  vid lunch var det 15...  rekyleffekt?  jag tror det men ändå det svider ont i hjärtat att se de där siffrorna på displayen..  innan dansen 7.5 och nu ?? 16....  ja ni ser. Så kan det alltså se ut en helt vanlig dag i en diabetikers liv.
Den ständiga frågan... Vad har jag nu gjort för fel? vet inte. Men jag jobbar på det.

Jobbar på att imorrn, imorrn då SKA det vara bättre.

Och jag BER till GUD att jag får ha perfekta värden under tävlingsdagarna. Jag presterar så sjukt mycket bätte då.
Vilket kanske inte är så konstigt..




Min nya livskamrat  på ett plan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback