RSS 2.0

Torsdag.

Idag har det också varit en bra dag. OCH mina värden har varit bra! tänka sig...
Igår bestämde jag också att jag ska skaffa mig ett gymkort igen. Jag saknar verkligen att vara på guppträningar och även i gymmet. SÅ efeter en del om och men så har jag nu bestämt att det kommer bli på 360. har hört mycket bra om stllet och deras pass så att så får det bli. Jag hoppas jag hinner gå in där imorrn så att jag kanske kan börja träna där till veckan. Det vore ju helt awesome. Ska försöka gå en stund tidigare imorrn alltså :)

vad har hänt idag då??
Jaa,  jag och Lina har burit bort och varit beväpnade med pennor när vi skulle gå där det var mörkt ...  jag har fått ett nytt smeknamn  blondie ;) haha och jag fick jättemycket beröm av en kund. Det värmde riktigt gott i hjärtat.

å har jag stillat dansbegäret, sista träningen ikväll inför tävlingen, det gick  helt ok. ska bli grymt skoj att komma ut på tävlingsgolvet igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback