RSS 2.0

Glucofacts!

Har äntligen lyckats installera glucoacts på min dator så nu mina kära vänner ska i få ta del av mina värden och jakten på att få ner dem på bra nivå. Det har börjat gå framåt.
men hjälp av att lägga till ett par enheter snabbt insulin till mina måltider och även äta tex sallad och bönor osv de gånger jag äter yoghurt till lunch har också hjälpt till på traven.
det känns en sådan sjuk skillnad i hela mig när jag har bra värden kontra mot när de är "mindre bra".


Perioden på denna bilden är från den 28:e februari till den 27:e mars. 
Den gula delen är andelen värden som legat över målet.  Som ni ser är det en ganska stor del vilket inte är sådär jättebra.
Den gröna delen är den vi vill ska vara störst.
Den röda visar de värden när man varit under målet, dvs. när man haft för lågt blodsocker.

Jag har tänkt lägga upp en bild varje dag i veckan. (jag hoppas jag hinner.) Så tänkte jag även skriva in vad jag gjort och ätit, så att ni också kan se hur det påverkat just mig.


Såhär har min vecka sett ut.


Inte såå tokigt. MEN vi vill att den gröna ska bli så gott som hela cirkeln.
Imorgon (eller någon annan dag) ska jag även berätta om min och klassens "lång weekend" i göteborg samt även visa vad jag har shoppat. vad tror ni om det??

Nu ska jag gå och fixa mina naglar tror jag innan det blir dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback