RSS 2.0

Dålig uppdatering.

Måste be om ursäkt igen  för  otroligt dålig uppdatering.
det är  ävldigt mycket som händer just nu så därför har jag itne hunnit skriva så mycket här,  ska bli bättre jag lovar.
Håller just nu på med en  ny design, eller jag försöker iaf så gott jag kan  med mina få kunskaper inom ämnet.
snart flyttar jag äntligen till stan igen och snart så  börjar jag även min nya väg  mot  trac- diplomerad resekonsult yrket.
har idag beställt efter några böcker så nu känns det att man  verkligen är på väg.

ska skriva mer  om ett tag samt berätta allt om göteborg och mallorca och försöka ladda upp lite bilder också så att ni får se,  men  håll till godo  det kommer strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback