RSS 2.0

Popcorn i umeå och senare Göteborg.

Så!  nu ska jag berätta lite om alltihopa som jag lovade för en stund sedan.
Resan mot Göteborg och våran älskade vän Mia började som bekant i Umeå.
Jag ställde nämligen upp i Lingman&Co  artist tävling vid namn Popcorn.
Det gick faktiskt ganska bra, jag kom inte vidare, men det gör  ingeting ( de tog ut 3 stycken som gick till final och en vinnare som får åka till Stockholm och tävla i finalen.)  för  jag  känner att jag gjorde mitt bästa, plus att jag  fick fina ord av domarna så bättre kunde det inte bli, jag ställde ju trots allt upp endast för att jag  tyckte det skulle bli kul.



 




Lyssnar på vad domarna har att säga :)





Kommentarer
Postat av: sandra

Hej de va ett tag sen! Sjukt kul att du fortsatt att använda din fina röst även efter högstadiet. Minns när du sjöng i kyrkan, så jävla vackert! :)

2009-08-23 @ 21:44:18
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback