RSS 2.0

Trevligt telefonsamtal.

Idag har det varit en ganksa seg dag. Eller jag har varit väldigt trött vet itneriktigt varöfr men så var det i alla fall.
Men hade tur att jag precis hann in på arbetsförmedlingen innan de stängde så att jag hann lämna in mitt papper :)
Tack och lov är det i september slut för min del med de där förbaskade papperen som ska fyllas i n hit än dit.
Då börjar jag ju på utbildningen ( trac- diplomerad resekonsult.)  Ska bli både kul intressant och framförallt lärorikt.

Middagen ikväl blev på Dallas de har världensgodaste tacos, ja näst efter dem vi gör  hemma då :)  de är  ännu godare :) 
tacos är förövrigt min favortimat om jag nu inte sagt det förut.
Det var  ett tag sedan vi t där så det var trevligt och gott.
Har ni vägarna förbi Skellefteå och är hungriga så rekomenderar jag  starkt dallas, de har god mat och billigt.  (och fri påfyllning av dricka ;) )  haha, nej men det  är faktiskt ettriktigt bra matställe här i stan.

nu blir det snart sängen och sova, ny arbetsdag imorgon, men sedan är jag ledig till på fredag. :)
( och jag börjar inte förrän 9 imorgon och på fredag, inte helt fel :) )

Avslutde ett väldigt långt samtal med erika:)  hur roligt osm helst att prata med henne igen  det va så längesen vi hördes :)
Jag längtar till vi ses igen :D

Hoppas ni haft en bra dag.

världens bästa Erika :)  jag hittade itne bilden jag letade efter så det fick bli den här istället, en gammal en men bättre än ingen alls :) 


Kommentarer
Postat av: Erika

Meeen vilken fresching jag ser på bild ;) Klart vi ses snart ;)

2009-07-16 @ 20:08:49
URL: http://litenochbla.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag saknar henne!!!

2009-07-18 @ 15:34:52
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback