RSS 2.0

Vi hade i alla fall tur med vädret.

Jo, faktiskt. 
som jag skrev igår så skulle vi ju ner på stan idag och så blev det vi bestämet att vi skulle äta lunch där med så vi åkte ner och gick först och valde ut ett par glasögonbågar till fredde :) de blev fina :)  sedan gick vi vidare till Subway och köpte med oss mat som vi åt nere vid älven i solen, var hur härligt som helst.
sedan gick vi tillbaka in till stan för jag skulle köpa ett nytt hårspray, och det fick jag också tag i det är från märket proffs och heter super styler. tre plus till är att:

+ inte så dyrt.
+håret blir inte "stelt" som jag tycker att i alla fall mitt blir av det sprayet som är i den "chockrosa " flaskan.
+det luktar gott. ( tyxker jag )

det bästa hårsprayet jag någonsin har haft är dock "sebastian original shaper"  som jag  köpte hos frisöern första gången jag hade extensions, tyvärr är det väldigt dyrt (tycker jag )  kostar runt 229:- och riktigt så mycket pengar har i alla fall inte jag råd att lägga på ett spray.

då tycker jag att det jag har från proffs är helt okej.


Bästa sprayen jag någonsin haft.

har tyvärr ingen bild på den jag har nu från proffs, men men.

Nåja, tillbaka till stadsturen efter det att vi varit nere på stan i det finavädret åkte vi förbi uppe på ica maxi för att införskaffa lite ingredienser till middagen, och hann även med att äta en mjukglass.
Sedan var det lite lustigt, när vi åkte hem i bilen konstaterade vi att det nog  skulle börja regna, så sa jag  att jag  ville att det skulle bli ett riktigt skyfall med åska, fast inte förrän man  är inomhus då, och gärna på kvällen öfr det är mysigt.
och rätt vad det är  så börjar det regna dock bara lite från början och vi hade inte mer än hunnit in precis, när det började regna som om himlen var öppen, så jag fick mitt skyfall, fast kanske inte som jag ville och när, haha men jag tyckte i alla fall att det var lite kul.

Får se vad som händer ikväll, vi har inga direkta planer så då vet man ju aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback