RSS 2.0

Baka baka liten kaka.....

Tisdag idag och imorgon har jag min intervju :) 
igår lovade jag  min kära moder att baka  muffins som hon skulle ha med sig på midsommar så det har jag gjort, när jag ändå höll på så fick jag för mig att jag skulle  tsta mig på att baka  drömmar också, jag har ju hört att det ska vara lite knepigt, men de ser då helt okej ut iaf, får  höra senare om dom är goda också.  Får se om jag  ska våga mig på någongång att baka dem glutenfria också. nåja det får tiden utvisa.
Igår  jobbade jag ett tag på kvällen 16-19 så det gick ganska  bra. :)  sedan träffade jag Mia  var hur längesen som helst så det var  super skoj :)  vi åt  pommes på frasses  sedan funderade vi på att  bowla eller  se bio fast då gick vi till calles  istället,  men de  hade stängt så då blev det olle's istället  där vi drack iste och pratade  om allt möjligt.  riktigt riktigt trevligt var det jag  har verkligen saknat mia jättemycket  så det är  kul att hon är hemma ett tag  nu:D:D  efter det så var  jag förbi hos min snygging  en  stund ;)  en helt klart väldigt bra kväll :D  vad som blir  på midsommar återstår dock ännu att se.



Så blev dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback