RSS 2.0

Besked.

Nu har jag äntligen fått ett iaf litet besked angående min ansökan till resekonsultsutbildningen.
jag har  hittintills fått positivt besked vilket betyder att de vill att jag ska komma på en personlig interju.
ska ringa dit på måndag och få mig en tid :)
Sen är det bara att hoppas  jag lyckas göra ett positivt intryck på dom och som tidigare nämnt hoppas på det bästa.

idag har vi varit ute på falmark hela dagen och tittat på olika flyguppvisningar.
det jag tyckte var bäst var dock när  en porsche och ett flygplan kappkörde, när  militären visade när de hissade ner en människa för att rädda  tex folk på en  ö eller  i havet eller så och när vi såg  gripen:)  det var jättekallt vilket varsynd annars hade vi nog stannat kvar och tittat på när det tyska  planet från typ 70-talet åkte iväg också det var ganska  häftigt:) 

ha en fin kväll det tänker iaf jag ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback