RSS 2.0

Cement....

Nu har jag äntligen gjutit mitt första fat i cement,  av ett rabarber blad så nu ska det bli intressant att se om det håller, jag hade tyvärr inte med mig  kameran då så jag kan tyvärr inte visa hur det gick till, men  jag har planer på att gjorta några till innan sommaren är slut så  då lovar jag att jag ska ta bilder då:)  men om det blev bra då kan ni få se det när det är klart ;) 

Nu har jag även också hunnit med att fixa mammas bakgrund på hennes blogg, den hittar ni här:  www.maggansblogg-maggan.blogspot.com hon skriver om lite allt möjligt men mycket om trädgården och så :) 

Dans blir det ikväll ska bli kul det var  ju nästan ett tag sedan nu.... typ en vecka;)  nej  lite längre, jag dansade inenting  förra veckan. faktiskt. ikväll kommer det e n tränare från Halmstad så då lär man ju kanske bli ännu lite klokare :)  
 


Såhär ungefär kommer det att se ut, fast det jag gjorde var ltie mindre, det här är ett som min mamma  gjorde förra sommaren, men visst är dom ganska fina??=)  man kan ha dom till lite vad som helst i trädgården, inomhus,  som tex fruktfat eller så...:)  endast fantasin sätter gränser ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback