RSS 2.0

En bra början...

Ja för en  gångs skull har man  kunnat var ute i bikini överdel ochshorts utan att frysa ihjäl.
jag och jenny har suttit på min gräsmatta i solstolar och  solat och pratat. var mycket trevligt.
Innan det var jag så sugen på att kolla om jag fortfarande mindes dansen vi hade till "kids fun dance" som var till truly madly deeply så jag  hoppade runt och dansademed min mp3 ute på baksidan på gräsmattan innan. det var väldigt skoj.
Och roligt att  se att man  faktiskt minns.

Ikväll blri det dans:D:D ska bli otroligt skoj.
Nu ska jag gå och se om jag kan hitta någonting som kan liknas vid en sen lunch.
hade fint alla, vad gör ni idag ??=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback