RSS 2.0

fredag.

Har varit ledig idag  var härligt, och härligt  väder också:) 
planterade om några växter och gallrade blad  mina rädisor imorse.... så får hoppas de  blir fina nu och växer som de ska.
hann  sola en stund också och måla mer färg på mitt blad jag gjutit i cement.
Middag blev i stan tillsammans med min snygging på max inte helt fel;) därefter ålte vi till nordanå för att spela kubb med jenny och några som hon gick gymnasiet med.det var  riktigt skoj det var så längesedan jag spelade kubb så många rätt blev det inte .. på tre omgångar tror jag att jag lyckades få ner ungefär  3 stycken  som max haha, men men sommaren är ju inte  slut  än som tur är ...;)

just nu sitter min snygging här brevis och spelar gitarr ..:)  han är så fin..;) 
tycker om när han spelar för mig.

ha en  trevlig kväll och helg allihopa:)



jag glömde ju nästan!  så här blev bladet jag  pratat om fast här är det  inte  målat  ska lägga ut  fler  när detär  helt  klart.
just  nu är det målat i en vit  färg...:)  så jag hopas det kommer  bli bra .. min mamma  lägger  såna  här  i  trädgården i sina  blombänkar det blir faktiskt riktigt  snyggt.
jag  ska använda mitt som fruktfat, här fick det  agera  muffins fat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback