RSS 2.0

Händelserik dag.

och den är inte ens slut än.
Började imorse med att jag skulle till campus för intervju för resesäljarutbildningen.
Det känns iaf ganska bra  nu såhär i efterhand så jag hoppas att det  gick bra. men kommer att få veta svaret om jag kom in  i mitten på juli sa dom.
efter det var jag förbi  på coop och sedan skulle jag förbi resebyrån för att se om de har öppet på lördag,  det hade de inte så  vi får fundera ut en annan dag som vi kan gå in där..
när jag var på Coop ringde de från lingman&Co ( de som arrangerar Schlager stjärnan)  och gav mig en inbjudan om att vara med i Popcorn i östersund. jag bad att få betänketid men mitt svar blev ändå tillslut nej. det  blir för långt och för dyrt.
men det var  ju  iaf kul att  de frågade iaf :)

får se vad det blir ikväll :)  vad ska  ni göra ??=) 



Jag på schlagerstjärnan i Sundsvall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback