RSS 2.0

kväll.

torsdag fast det känns som fredag.
men det är nog för att det är  midsommarafton imorgon så det är ju som "lördag" då nästan.
köra bi l i eftermiddags var  nog allt annat än skoj, kan inte fatta att det inte small.
vid trafikljusen var det kö ända bortanför brandstation och tro  mig  då är det lång kö.
men det  gick då bra.
Blev tacos till middag idag med min snygging :)  var hur gott som helst :D
sedan har kvällen varit väldigt lugn vi har bara tagit det lugnt vilket har varit  väldigt skönt, vi är båda två ganska trötta.
Jo, när vi var och handlade så hittade jag sangria! såklart varajg ju tvungen att köpa den, jag längtar till vi ska  smaka på den.  och jag hoppas den är god. nåja det får tiden utvisa.

imorgon är det i alla fall  midsommarafton och  först på förmiddagen/ lunch så ska vi hem till mina föräldrar och äta midsommarlunch med dem. senare på eftermiddagen  ska vi till sture  och fortsätta firandet där :) det blir nog trevligt.

har dock inte köpt några jordgubbar än.... var så sjukt lång kö på Maxi så vi orkade inte.... men men kanske imorgon annars så  får det  gå ändå, för det lovar jag att det gör  även om det hade varit gott.

ha en fortsatt trevlig kväll :)

 
En somrig jordgubbs bild får avsluta detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback