RSS 2.0

Måndag.

Nu har jag ringt alla mina samtal jag skulle idag.... nåja  NÄSTAN  alla jag har inte ringt til ltandläkaren 'n får se om det ens  blir av... ( tvivlar på det.)  men jag har fått min tid för interjvjun det  blir den 17:e  så då ska jag försöka göra väldigt bra ifrån mig :) 
fint väder idag så sksa snart klä påmig ordentligt och gå ut i trädgården och titta på mitt blad, jag hoppas det är klart nu.
Eller  inte riktigt än ska  jag ut först ska jag måla  lite till på tavlan jag började med igår den är snart klar :) 
Så har jag hunnit prata med jenny också hon ville att jag skulle komma och hälsa på så så blir det nog :)  runt tolv skulle jag tro :) 
får se  om det blir nån dans  eller nåt annat ikväll.

vad ska ni göra idag ?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback