RSS 2.0

Midsommar blomster....

från solskenssnår, jag plockar och sätter i nytvättat hår, en stor bukett ska  jag  sätta i vas för idag är det sommarkalas!
ja, nog  är det  en låt i alla fall jag med säkerhet kommer ihåg ifrån den tiden man  gick på låg /  mellanstadiet.

Om en liten stund ska jag och mamma  åka iväg till det ställe där min mormor och morfar bodde förut när de levde.
Det är jättemysigt där. Vi ska som jag berättade igår  kväll dit och plocka blommor till imorgon.

Mamma var ute oh städade i husvagnen imorse  så jag gick också dit en  stund, var så längesedan jag var där.
Så hittade jag  en bok som jag hade glömt bort att jag hade!  jag blev jätteglad, speciellet eftersom att jag håller på att lasa en annan av de böckerna just nu. så då var det ju bra. jag längtar till jag har läst ut den som jag läser nu så att jag kan börja med  den som jag hittade :)

Var uppe i mitt rum tidigare för att försöka bestämma vad  jag  ska ha  på mig imorgon och på lördag.
Hade velat ha  någon form av klänning imorgon, men jag äger endast tre stycken, (om man inte räknar med en  som jag har sytt själv, som man kan använda osm topp också och en annan svart sak som man  kan använda på samma vis som föregående.)  nu låter ju faktiskt 3 stycken  ganska  mycket ändå, men en av dessa skapelser är då min Balklänning, och det passar sig väl inte sådär jättebra, den andra är min student klänning (i värsta fall får ma n väl ta den)  samt en röd i ungefär samma modell som min student men det är min jul/ nyårs/ Mer formella tillfällen klänning så det går inte heller. det fick bli mina vita city shorts och en svart ärmlös topp. tog tvfå tycken olika ska visa senare.
samt mina nya svarta  högklackade som jag ännu inte fått tillfälle att använda:D  så det blir nog bra.

Nu ropar pappa så det är  ävl bäst att gå och se vad ha n ville ha hjälp med.

ha en bra dag bilder kommer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback