RSS 2.0

Midsommarafton.

Har precis kommit tillbaka till stan efter att ha varit hos mina föräldrar och ätit lunch.
Jag har också äntligen  gjort mig min krans :D 
den blev lite tjock eftersom jag har ås litet huvud så jag fick stoppa in extra mycket  grenar och blommor  även på insidan men nu så=)  jag glömde kameran men jag har tagit kort med mobilen så ni ska få se  sen  hur det  blev :)

Just ja :)  jag fick tag i jordgubbar :D  har choklad doppat dem när vi var  hos mamma och pappa så dem ska ajg ta med mig  dit vi ska ikväll så då har vi lite efterrätt också :)

ha en forsatt trevlig midsommarafton.





Kommentarer
Postat av: Sara

Glad Midsommar hjärtat <3

2009-06-20 @ 16:12:57
URL: http://sarapl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback