RSS 2.0

Nu har jag...

Hittat lådan som hör till min telefon bara för att upptäcka att jag inte alls hade behövt den, ni vet det var ett tag sedan jag förde över något till telefonen. eller från för den  delen...  tror faktiskt att det var första gången nu. :)
Nu har jag då ändå fört över alla bilderna som jag hade på telefonen ända sedan i december när jag var nere i Göteborg och hälsade på så några av dom ska jag också visa senare, bland andra de jag tog på liseberg.

hur som helst, är nyss hemkommen från "Kvarndammen" alias "Sågen" alias "Dammen"  kärt barn har många namn du vet ;)  nog om det, jag och jenny var och grillade som jag tidigare nämnde,  vad som bör tilläggas är att vi är  båda blondiner (?)  men vi fick både upp en eld och kunde  faktiskt äta några grillade korvar också, endast TRE stycken fick bada oppas fiskarna gillar korv :) kul hade vi i alla fall, jag kom även fram till följande, grillning av något så simpelt som tex. korv ellr marshmallows är helt klart väldigt underskattat.
och för er som ännu inte besökt  Drängsmark eller Ångsågen. ( den är över 100 år  gammal och fungerar fortfarande. tycker jag att det nu börjar vra dags, det är verkligen en idyll där borta. )

Senare i somar kommer det även att nalkas en  Sågens dag vad det är  ska jag berätta närmare om senare.

nu kommer lite bilder som jag har lovat.


"Eldkvinnan" Jenny :)

"Mat"                                                                En "nästan glad" korv:)

Jag själv                               Ett litet "missöde" ser ni krover i elden?
       
                                                                   fyndigt :)


En Mycket koncentrerad Jenny.            nästan bakom mig på grillplatsen.


                   Är det inte idylliskt?? 

Godnatt på er hoppas ni haft en lika trevlig kväll som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback