RSS 2.0

Nu så

Börjar jag få lite mera ordning här.
iaf så att jag börjat vara lite mer  nöjd,  hade dock inte varit helt fel med lite mer kunskaper på endel områden här inom HTML koder och kod mallar m.m.men jag har  iaf  klarat av att byta färger och typsnitt så det  tar sig sa mordbrännarn. :) 

Allt detta data språk är som en djungel men det börjar iaf verka lite mer vettigt än det gjorde för ett tag sen.


Vädret ute är inte så särskilt bra så jag funderar på vad jag ska göra av  denna dag.

Jag hade ju planerat att fara ut och åka inlines men som sagt så är inte vädret så inbjudande och att åka inlines och det kanske börjar regna  vill jag inte,  jag vill inte förstöra hjulen ju.  Men än så länge så är ju marken torr iaf, så vi får väl se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback