RSS 2.0

Ny



Mina rädisor.


Ny header. den får duga ett tag iaf.
Har inte gjort så mycket idag.  jag gick ut tidigare för att kolla om mitt blad jag skrev om tidigare var klart,
det var det inte,  det var söndert.

Så då gjorde jag ett nytt, får se om jag har bättre lycka nu då:)  jag hoppas det. har även tagit hand om mina små skyddslingar- blommorna idag, jag har ju planterat melon och rädisor det går faktiskt framåt :) de växer så om ett tag kanske.
Jag har även letat fram isbergssalladsfröna som jag tänkte prova sätta, min kära moder hade redan planterat ruccolan jag tror hon hade satt allihop för jag hittade då inte igen påsen.

Jag såg tidigare också att vi hade köpt hem ringblommefrön som jag kom på att jag också skulle testa sätta, men de kunde jag inte heller hitta, jag får gå en rundvandring till tror jag nnars så skippar jag helt enkelt att plantera dom.

Mycket fint väder ute nu så nu när jag äntligen blev klar med bilden så tror jag att jag ska  ta på mig skorna och eventuellt kila över till Jenny :) ut i trädgården ska jag iaf.

och om ett par timmar bär det iväg till dansen tre timmars träning med kim har vi ikväll, det skulle vra lite mer individualiserat ikväll  och mer riktat mot oss tävlande tror jag:) så det blir perfa.

hade fint allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback