RSS 2.0

Pärlor.

Så!
Jag hade inte trott jag skulle göra  det men nu har jag, inget världsbrytande direkt men jag har , väntligen  beställt  efter pärlor från panduro vilket jag hade planerat att ögra väldigt länge men man kommer sig aldrig  liksom för, någon mer än jag som känner igen sig på den punkten? nåja  nu är det  gjort i vilket fall så då kan jag snart göra nya, ungefär likadana som dem jag gjorde och gav min mamma  i julklapp för  nåt  år sedan.

Stället dit jag gick förut här i stan som hade  bra priser på pärlor har tyvärr lagt ner så då fic kdet bli det näst bästa:) man kan ju inte  få allt :D har också kolla igenom de pärlor osm jag redan har och börjat sortera dem det tar en stund vill jag påstå särskilt de där jätte jätte små. men detär  ändå som roligt.

Men nu mina vänner ska jag  gå och sova. Jobb imorgon som jag  kanske nämnde i det föregående inlägget.
gjorde jag inte det så vet ni det nu i alla fall.

Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback