RSS 2.0

Resa

Så nu har  jag äntligen varit in på resebyrån och bokat resan till Mallorca i augusti.
Det bli otroligt roligt att åka tillbaka till ön med min snygging.
fast denna gång blir det varken  alcudia eller  Cala D'or/ Cala Egos. Det blir  Cala Mayor. Har aldrig  bott där  så det ska bli kul att se något  nytt.

Så har ma n något  roligt att se fram emot det gör alltid  saker  lättare :)

Efter  jag hade bokat resan gick  jag och jenny en svng på stan så nu har jag  både införskaffat  fler  somringa linnen ett par nya  vita korta leggings och ett par nya svarta "dans byxor" som jag kallar dom just eftersom jag brukar dansa i dom. cubus hade äntlgien  fått in nya :)  har letat nya  väldigt länge.
Så nu behöver jag faktiskt inte köpa några kläder på ett tag  känns också väldigt bra :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Näe har ni bokat nu, vad skoj :D

vilket datum är de ni åker??





2009-06-10 @ 22:02:41
URL: http://sarapl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback