RSS 2.0

Sådär.

Ny funktion, såg just att man dock måste  skriva på väldigt "proper" svenska  för att det ska  fungera bra.
det går nog inte så bra att använda sig  av för  mycket slang och förkortningar  och sådana ord som vi använder oss av här upp i Norr, vissa ord finns  väl inte ens  med i ordlistan haha.

Min kväll har iaf  varit  väldigt  bra, har varit hos min snygging  och ätit middag och bara myst. :)

Imorgon ska jag och mamma och kanske jenny   och plocka  blommor till midsommarafton :) 
i år ska  jag  äntligen få göra en krans igen :)
Det gick ju inte så  bra förra sommaren.  det finns ju tyvärr inte så många björkar och annat på Mallorca. även om det finns  många andra vackra växter där :)

Hoppas ni  också haft en  bra kväll...:) 

vad ska  ni göra på Midsommarafton?? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback