RSS 2.0

Säsongen 2008 (del 6) Cosmo Entertainment Mallorca


American Streetlife Jag och vår Supervisor mick sjunger.

Jag och Marcel i american streetlife.  Mick & jag spelade Mike & Nas-T.

Rob som smurf.                                      Jag och marisa som spöken i Hi Ha Horor show.

En liten inblick i vadajg hade för mig de sju månader som jag spenderade på Mallorca som allround entertainer.
Detta var en av mina största drömmar och ett av mina absoluta drömjobb, jag har aldrig ångrat en sekund att jag åkte och skaffade mig denna erfarenhet. Vill man så kan man, det enda som hindrar en är hur mycket man vill det, nästan.
Jag tror stenhårt på att man ska följa sitt hjärta och sina drömmar. då kan man  nästan flytta berg.

Kommentarer
Postat av: Marjolijn

Izzy! Where is the 'English' button? Ha ha.. How are you girl? Saw you're going to Mallorca, gosh.. I'm so jealous! Well, have fun! And I have really no clue what your website is about haha. But looks good!



Big hug!

2009-06-17 @ 12:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback