RSS 2.0

Söndag.

Tänkte börja  med att säga att  det är jätteroligt att se  att detär  så många som hittat hit.
tack allihopa.

Gårdagen  blev  väldigt  lugn var öfrst tänkt att jag och Mia  skulle gå ut på Balzac men vi ändrade oss.
Så jag  var med Fredde och vi var till innervik en sväng sedan  tittade vi på Tomb Raider. Vilken bra film måste jag  ju säga!  jag hade aldrig trott att det skulle vara en  film för mig  men där hade jag helt  fel jag tycker att den var jättebra.

Dagen  idag började vi med att åka ut  till Stackgrönnan och gå på båt museét och äta räkmackor. ( de är särskilt kända för dessa smörgåsar då de är väldigt goda och det är  väldigt mycket räkor på dem.) det var hur gott som helst.

Har också hunnit med att vara ute och springa en bit och även gå det var hur skönt väder som helst :)
Men jag undrar vad  bilarna jag mötte egentlgien tänkte de måste ju ha trott att jag inte var riktigt klok.
Jag gick nämligen och lyssnade på musik så övade jag på armrörelser som vi använder oss av inom buggen, det är  väldigt  bra övning när man  är ute och går har jag kommit på och jag tror att jag har kommit på en  ny rörelse som jag ska testa lägga till nästa gång vi tränar. jag saknar redan träningarna. så jag hoppas någon med nyckel ska dit i veckan. :)

Nej nu ska jag  gå och leta fram kabeln till min telefon så att jag kan försöka få över bilderna från den hit till bloggen snart som jag lovade innan helgen  ungefär.
Sedan blir det grillning vid sågen med Jenny :)  mys! :)

ha en fin kväll bilder kommer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback