RSS 2.0

Söndag.

Har varit ledig i helgen det har varit riktigt skönt, och i fredags var jag ju som jag skrev tidigare in på Scandic och hämtade mitt schema för juli samt skrev på papper för mitt halvtids säsongs vick eller vad man nu ska kalla det.

Dagen idag har varit ganska lugn vaknade med min snygging imorse och grattade han på födelsedagen med ett paket  som innehöll vinglas:)  efter det  gick vi till val lokalen och efter det tog  vi en  prmenad ute  i det fina vädret. det är så sjukt härligt att vara ute och gå.  efter det blev det lite födelsedagsfika och så :)  var väldigt trevligt :D

Nu ikväll har jag tittat på gossip girl trist at det var  säsongsavslutningen :(  söndagar är som min "Tv efter middag"  det är nästan  endast  tv serier och sådant som går på söndagar som jag  har följt sedan jag kom hem i oktober.... men men  sommar snart och då är det ju meningen att man ska göra mer meningsfulla saker än att titta på tv på kvällen  tex vara ute :D

Imorgon ska jag ringa och bekräfta min intervju tid och sedan var det någn mer stans jag hade tänkt ringa .. hm,... kan det ha varit  till tandläkaren??  jag  tror att jag har ett hål i en tand och tänkte att det är  lika bra att få det kollat så att det inte är nåt så blir det  dåligt.  aja... vi får väl se.

Men det första ska jag  med säkerhet göra det är ju trots allt ett roligt samtal.
och jag lovar att jag på intervjun ska göra mitt bästa för att  nappa åt mig en  av platserna :) 
mer än så kan man väl inte  göra?? :P 

vad har ni gjort i helgen??  hoppas ni med  haft en  bra helg :)
 
Gammal bild. Avslutningskoncerten i 3an :) 

Kommentarer
Postat av: Sara

Izza saknar dig!

2009-06-07 @ 21:54:59
URL: http://sarapl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback