RSS 2.0

Tisdag.

Idag  har jag inte gjort så särskilt mycket.
sov  nästan till klockan var 11 men det var riktigt skönt.
sedan blevdet en  sväng ut i solen  tillsammans med jenny  var inte heller helt fel.
Imorgon blir det jobb på Scandic var egentligen tänkt jag skulle jobba 12-19 fast sedan fik jag veta att jag fick jobba vanligt tid istället :)

Har också tagit tag i en  ny tavla som jag  börjat på, blir också ett blomster motiv som på den  förra, som jag inte visat här i bloggen ännu. den är inte helt klar än så den kommer senare.
Den  nya ska  ni också få se senare när jag kommit lite längre på den.

Hade tagit  fel  på tiden igår när jag skrev att jag skulle dansa, det var idag vi skulle träna så  nu ikväl blir det dans:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback