RSS 2.0

Vem använder endast en sko?

Och solen skiner och det är   varmt idag också:)
slutade  jobba vid ca halv 4 idag så då åkte vi och handlade ingredienser för att göra pasta och pastasås till middag:)
har faktiskt gått bra att jobba idag även om det har varit riktigt varmt jag hade bara 14 stycken rum att städa på min våning wihoo=)  så det var ju bra. det känns inte så hemskt som när det är  23.....
ble kvar  vid 14:00 så efter fikat gick jag och hjälpte lina  stackaren hade full våning tror jag och nästan bara dubbelrum, så vi hjälpte henne att bädda och så senare så det gick rätt fort då att göra det som var kvar.

Hittade också det underligaste på väldigt länge i en papperskorg som jag skulletömma, nämligen en sko.
Haha vem sjutton själger bara den ENA skon??  det ger väl inget att bara ha en?
nåja, vissa saker är det inte tänkt att man ska  veta svaret på i guess.

Ikväll så  blir det nog  mest troligt för oss att gå ner på stan och sätta oss  på en uteservering eller så och ta ett glas :)
var super längesedan jag gjrode det och särskilt sedan jag gjorde det tillsammans med Mia :) det var nog  när jag var ner och hälsade på henne i Gbg men då var det vinter så  vi var inomhus.

Nåja, vi får väl se.

vad ska ni göra ikväll??


Kommentarer
Postat av: sara

haha vem lämnar en sko!?



Jag sag Rybck igar och sa blev det party :)

2009-06-28 @ 11:37:13
URL: http://sarapl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback