RSS 2.0

Wilhelm. Petterson- Berger.


Wilhelm petterson- Berger. 
vi var i östersund sommaren 206 och besökte bland annat hans hus.. hr ärhans gravsten och jag måste nog säga att det var  ganska  så mäktigt att se den och veta att  HAN  ligger HÄR.  och att jag faktiskt har varit  där.

Nej, jag hittade inga fler bilder. men när vi var i hans hus kommer jag ihåg att vi lyssnade på en guide  som berättade om hans liv och så sedan fickvi gå en  rund tur i huset  och jag minns fortfarande hur det kändes att se samma piano stå  i hans sommarhagen  där han skrivit  all den  underbara musiken.  det var  faktiskt häfitgt och en sak jag gärna skulle  se  en gång till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback