RSS 2.0

Fredag!

Engelska provet igår gick faktiskt bra och även redovisningen idag. Igår kväll när jag kom hem så blev jag så glad för BÅDE pärlorna jag hade beställt från pagoni OCH
mitt CSN kort hade kommit. Tillbaka till redovisningen idag då, är verkligen super nöjd, det gick mycket bättre än jag trott och det var inte hemskt alls att stå där framme och prata. Att vi sedan fick VG på vårt arbete gjorde ju inte saken sämre. En utmärkt bra start på helgen helst enkelt:)

En dålig sak har dock hänt idag, i morse när jag skulle kolla mitt blodsocker (det var lågt)så gick min älskade every X3 sönder...:( blev inte glad den där mätaren har verkligen gjort mycket till att jag faktiskt börjar bli bra på att ta blodsocker nu igen. Den passar mig helt enkelt jättebra. Så hade tur och min diabetessköterska hade telefon tider idag så jag ringde dit när jag gick till skolan och hade en sådan himla tur att hon hade ett par stycken på mottagningen så hon skulle lägga en i receptionen som jag kunde hämta senare under dagen när det passade. Blev otroligt glad att de börjat finnas även här uppe nu :)

Ikväll blir det nog ganska lugnt, kanske se lite idol och sådär, ska jobba imorgon börjar 08:00. Men det är helt okej :)

Vi är ju ledig nästa vecka, eller vi har "självstudier" och jag undrar om vi kommer få de där instuderingsfrågorna till företagsekonomin någon gång? det hade underlättat en del. annars har jag gjort bort det mesta, eller ska läsa på omvärldskunskapen lite och sådär, och jobba med engelska uppgiften men det är ju inte så farligt. Ska till Luleå en dag också, får se om det eventuellt blir onsdag...:)

Såhär ser min mätare ut, eller lådan i vart fal hade inte packat upp den ännu när jag tog bilden:P ska också visa örhängena jag gjorde tidigare av FIMO- soft lera. enjoy ;)




Vår redovisning om FIRO teorin:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback