RSS 2.0

Helg.

Ja nu är det äntligen helg. Imorgon är jag ledig helt
ledig. Ska bli väldigt skönt. Ska inte ens plugga nåt. eller det vet man i och för sig aldrig. men hade inte direkt planerat det ändå. Jaja vi får se. Vad jag vet är att jag nog i alla fall ska gör något kreativt av pärlorna jag beställde. Så ska jag snickra vidare på några julklappsidéer jag fick idag och sådär.
"Lov" vecka veckan som kommer. Eller "självstudie vecka" som det står på schemat. dock har jag försökt vara duktig innan och jobbat bort det mesta så att jag skulle kunna vara så ledig som möjligt under denna vecka. Men ska göra klart min del i engelska uppgiften och titta lite närmare på företagsekonomin, det är aldrig dåligt. Men oj vad jag känner att jag bara vill göra bort den. få den ur världen liksom.

Nej nu ska jag inte tjata mer om det. Inte nu i alla fall. Har varit på Scandic och jobbat idag. Det gick mycket bra, och jag var inte alls så trött som jag brukar vara när jag slutade. Jag sa till de jag arbetade med att "det här känns ju inte alls som en lördag och helg." "nej, men det är ju inte sommar nu." vilket är väldigt sant det är ganska stor skillnad vid att jobba en helg under sommarmånaderna och en under höst. dock kan det vara ganska skönt att också få se skillnader ibland. om det inte var supermycket att göra en dag och lite en annan då skulle man ju inte uppskatta de dagar när det var lugnare, inte sant?

Kvällen har i varje fall varit väldigt lugn men det gör ingenting jag tycker det är ganska skönt at bar ta det lugnt och umgås med den man tycker om. :) Fredde hade lagat köttfärssås till middag när jag slutade jobba idag. Riktigt duktig är han det smakade mycket bra :) Slank ner lite godis ikväll också. Mitt blodsocker blev lite högre men... så länge man vet varför så är det ingen fara.. så det lär nog var åtgärdat imorgon. har tagit en extra dos nu också innan jag ska sova. Hoppas er dag och kväll varit bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback