RSS 2.0

Helg!

Då var det helg igen :D niice  även om jag jobbar men det är bra får då blir det ju lite mer pengar i kassan :)
Har varit en rätt intressant vecka på skolan i veckan, vi har börjat en ny kurs som heter organisation och ledarskap.
När jag fick böckerna i somras minns jag att jag tänkte "oj".. ska JAG läsa det här?  men jag  gillar faktiskt kursen.
Har även  snart gjort klart ett grupparbete var också rätt intressant. Vi satt på skolan igår ( vi brukar egentligen ha självstudier på fredagar) och bev nästan klara helt lite är kvar plus upplägget av redovisningen och diskussionsdelarna. jag är super peppad på att börja med redovisningsdelen vi har e n ganska kul idé så jag hoppas den fungerar som vi tänkt hittills....berätta mer senare i slutet av veckan om den hur det går. ;)

I trosdags hade vi klassfest var grym skoj vi lekte bland annat "bakvända charader" HUR skoj som helst. så åt vi pizza till middag inte helt fel alltså :)  Fast  hade ingen nyttig dag igår men men så får det faktiskt vara ibland. Mina blodsockervärden var ändå inte så dåliga....  blev pizza bit till lunch (från torsdagen) sen blev det lite godis efterår (yummi) sen blev det hamburgare till middag och popcorn efter det när vi var på bion :) men ibladn FÅR man faktiskt som sagt. och som min läkare sa  som jag hade när jag var liten. "Så länge man vet VARFÖR man har högt blodsocker så är det ingen fara." då kan  man ju fixa det. :)

Filmen vi såg igår var "flickan som lekte med elden". den var helt okej.  Så nu måste man ju se trean också vet dock inte om det blir på bio jag tror inte det men man vet ju aldrig.

Idag har jag som tidigare nämnt jobbat. Var väldigt lugnt på hotellet idag vi var bara tre stycken på städet och normalt brukar vi vara betydligt mer än så... me n det är  skönt  att jobba någongång när det är  lugnt också. och inte bara "full fart framåt".

Håller dock på att lbi förkyld så  när jag kom hem till min snygging så fick jag gå och lägga mig ett tag hade sjukt ont i huvudet och var väldigt trött så har sovit ganska mycket ikväll men  nu känns det bättre :) Fick tacos till middag  (min favvo) som fredde lagade  duktig är han och go;)

Just ja!  har också hunnit med att beställa mer pärlor från Pagoni.se så nu blir det snart att göra mer smycken ;)
Hittade pagoni av e nslump en dag när jag letade pärlor på nätet de finns i Ö vik och det går super snabbt när man  beställer från dom :)  är mycket nöjd med pärlorna också och så har de mycket bra priser :) alla plus helt enkelt ;)


lite av det jag beställde :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller med, ibland måste man faktiskt få unna sig att vara lite onyttig. Det går ju att fixa till med lite mer insulin! ;)

Hoppas din dag varit bra?

2009-10-19 @ 20:40:41
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback