RSS 2.0

Lagerhaus.

Som jag skrev när jag var upp till luleå sist så  var jag ju in på Lagerhaus.
Nu har jag laddat batterierna till kameran så nu ska ni få se bilderna.....





Gick bara halvdag idag så vi gjorde klart vår powerpoint presentation och bestämde vem som skulle säga vad vid fredagens redovisning. Jag och fredde köpte lunch på Subway och åkte hit till mig och åt den. Har även hunnit med att städa och träffa mamma och handla lite...  och tittat på engelskan, den känns inte så hemsk ändå. det ska nog gå bra. Men jag känner att jag är väldigt glad såhär i efterhand att jag satt så mycket som jag faktiskt gjorde när vi skulle ha kartprov, för det  har jag igen nu då vi ska lära oss allt på engelska istället. :) Nu har jag bara kvar att göra lite mer engelska samt att läsa igenom omvärldskunskapspapperen till imorgon.

hoppas ni med haft en  fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback