RSS 2.0

Ledig måndag.

Första lovdagen idag. Övervägde ändå att plugga, men lyckades övertala mig själv att inte göra det. Imorgon ska jag nog dock läsa på företagsekonomin lite. I morse var jag till min diabetessköterska. Och mitt HBA1c var inte alls så dåligt. det låg på 8 :)
är väldigt glad för det. Dock bestämde vi att jag ska sänka mitt "långsamma" insulin från 20 till 18 enheter. Hoppas det blir bra och att jag kommer slippa ha en massa låga värden nu.

Dock var jag låg senast för några timmar sedan. jag tittade på film och tyckte att jag började se väldigt konstigt. Tur hade jag min mätare här bredvid så jag kollade och jag kunde inte ens se ordentligt vart jag skulle sätta blodet..:S otäckt var det. Jag hade bar 2.2 i värde så det förklarade ju det mesta.
Men jag hade äntligen kommit ihåg att köpa med mig dextrosol (med lakrits smak) de enda jag får i mig. så det blev bra.

har inte alls gjort så mycket annars idag. bara tittat på film (djävulen bär prada) och på sex and the city, bara tagit det lugnt alltså. men imorgon blir det annat, då ska vi dans träna på förmiddagen, minns inte om det är "trivsel kväll" på dansen imorrn kväll, i sådana fall så ska jag väl kanske dit det är ju liv musik det kan man ju inte missa :)




min favorit bland dessa...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för du skrev detta. Annars kanska jag hade fortsatt att träna ändå, men du skrämmde mig lite, på ett bra vis för jag vet att de kan bli så som du säger,så tack!



Men va är de med dessa mätarna? eller är de vi som är så starka att när vi skruvar på den så går den sönder och snurrar flera varv istället för att skjuta ut en testremsa? :P



Du,pröva accu- chek mobile, jätte bra mätare men lite större men jag älskar den. Har bilder på den här i bloggen, har du sett dom?



Detsamma, kram!

2009-10-30 @ 10:07:07
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback