RSS 2.0

Lördag.

Har haft en super mysig dag idag. :)
var fröst hem en sväng till mamma och pappa öfr att hämta min ridhjälm och lite kläder. Stannade där på lunch och begav mig senare tillbaka till stan.
Sedan kom Linda och Sara förbi och hämtade upp mig  så åkte vi till stallet och var med hästarna och red i skogen och sådär det var jättemysigt  för det var så längesedan jag satt på hästryggen så det var kul att göra det igen. :)
Sotis var hur söt som helst och väldigt fin att rida :) Sist jag red var  någongång under högstadiet tror jag alltdeles för längesedan ivart fall.... :P
Senare blev det  mysig  och otroligt god taco middag i Innervik :D

har haft en underbar dag helt enkelt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback