RSS 2.0

Onsdag.

en vecka sedan jag skrev något senast. inte bra. Men ibland blir det så.
I inlägget innan skrev jag om att jag skulle träna inför kartprov nummer 2... detta kartprov fick vi tillbaka idag ochdet gick också mycket bra. Jag spikade även detta. dock får man ju se hur det går i fortsättningen, inga fler spikningar kanske men man ska ju å andra sidan aldrig säga aldrig heller.

Igår var jag och mina föräldrar upp till Luleå på eftermiddagen då jag skulle och prata med lite folk om en praktik plats för våren. Pappa ville på biltema och mamma ville med till luleå så det passade ju bra.
Jag fick dock inget svar om jag fick platsen eller inte det får jag inte förrän till veckan men jag hoppas på det bästa jag tror verkligen att jag skulle trivas där faktiskt.

Efter att jag hade varit där så gick vi en svängp å stan och jag upptäckte till min stora förtjusning att lagerhaus fanns där :D inhandlade en smörkniv i blå plast tio doft ljus med lakrits och kanel doft bland annat samt två tycken ljuslyktor i transparent glas. ska hitta nya batterier till min kamera så ska jag visa snart.

På hemvägen stannade vi till i Piteå och åt middag där det var också väldigt trevligt. det är  roligt när jag hinner äta middag med mina föräldrar utan att jag  är på väg någonstans efteråt. inte så ofta det händer men då är det ju speciellt trevligt de gånger det faktiskt gör det.

Fick träffa Fredde en stund på kvällen också var mysigt :)  alltid mysigt att träffa honom.

Dock upptäckte jag senare till mitt stora förtret att min lampa i spisfläkten har gått sönder...eller nåt, skulle chansa på det eftersom det ej ville lysa när jag försökte tända den.  nåja, det hade ju  kunnat vara värre.

Sitter på skolan nu och väntar på att vi ska  gå iväg och höra på en  föreläsning om "det goda värdsskapet" som handlar om hur man  är  en bra värd tror jag.  vi fick en bok igår om det som vi ska läsa igonom och sådär, jag har redan börjat kika lite i den och det jag läste blev jag väldigt inspirerad av. så jag tror det här blir intressant.

Höres sen :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Lagerhaus är superbra! :)

2009-10-08 @ 10:37:54
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback