RSS 2.0

Rosabandet.

Jag fudnerar skarpt på att designa ett eget "rosaband armband". 
När jag jobbade på Mallorca förra året så var det en  tjej i mitt team som hade ett hon var från holland och det var armbandet också. jag tyckte att det var super fint och undrade varöfr inte vi i sverige hadenågra sådana. Jag har letat länge öfr att se efter om det kanske fanns nånstans me nhar ej hittat något än så då fick jag den briljanta idén att jag ju faktiskt kan fixa ett eget. pysslig som jag är.

Vi får se men idén finns ju iaf...:) har fortfarande inga batterier till min kamera så jag ber om ursäkt öfr att det är  så bild fattigt  just nu samt att min design  fortfarande inte är helt klar...  tidsbrist skyller jag det på..... :)  men jag ska ta tag i det med jag lovar.

Föreläsningen som jag skrev om tidigare idag var super bra faktiskt :D  den borde verkligen mer människor i service branschen gå på.  elelr läsa boken "det goda värdsskapet" som jan gunnarsson och olle blohm har skrivit.

Jag fick också en super bra idé från Fokis blogg idag  när jag  läste i något gammalt inlägg om att hon hade en  kvitto  låda  som hon lade alla  kvitton i och sedan tömde i slutet av varje  månad  jag menar hur smart är inte det :)
Ska helt klart prova.

Nej  nu ska jag  skriva lite mer på min ordlista tillföretagsekonomin och sedan sova. Är ju faktiskt en  dag imorgon med.


Kommentarer
Postat av: camilla

Hej izzy

Skönt att någon känner likadant som mig fast ändå inte om du förstår va jag menar.Nej, dietisten sa inte detta men till varje 10 gram kolhydrater sa hon att man skulle ta 1 insulin så till de 25 gram chokladet skulle man alltså ta en insulin och de hade inte varit tillräckligt till mig. Ska skriva samma kommentar i din blogg så du säkert får svaret om du inte kollar i min blogg igen förstås ;).

Hur kom du in på min blogg då? Hur hittade du den?

kram

2009-10-07 @ 22:42:28
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
Postat av: Camilla



Till Izzy:

Nej, man ska aldrig ge upp ;)

Ja, den är de bästa som hänt mig kan man säga.

Jag ÄLSKAR den. Va synd att de inte funka för dig. Va var de för pump? Du kanske kan pröva igen?

Har förresten skrivit ett helt inlägg om min insulinpump men de var så länge sedan att jag nästan glömt va jag skrivit. Där är massor utav bilder också. Vet inte om du sett de? Här är länken till inlägget om insulinpumpen iallfall;

http://camilladiabetes.blogg.se/2008/december/insulinpump.html



Ja jag har prövat den everyx 3, fick hem en ny i veckan igen och detta är den trejde som går sönder. haha.. Men jag tänker inte beställa en ny nu för gillar inte den längre, där är väl bara 6 test stickor i en mätare också va? Och jag testar mig kanske 20 gånger på en dag så de blir lite jobbigt. Har du sett den mätaren i ett inlägg längre ner här på min blogg. Den är ny och SUPER bra! Jag älskar den.. fast tyvärr tappade jag den i hundens vattenskål och där gick den sönder men dom skulle ge mig en ny :) Där är ju 50 test stickor i en trumma vilket är jätte bra för mig så var verkligen glad för den.

Men va kul att du hittade min blogg då =)

2009-10-09 @ 09:03:51
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback