RSS 2.0

Seg blogg.se

Varför är blogg.se så sjukt seg ikväll?? vet inte hur länge jag har väntat innan jag äntligen blev inloggad...:( Hur som helst... Nu har jag i alla fall gjort engelskan klart, nåja nästan då. jag ska gå igenom bland annat kartan igen nu en sista gång sedan blir det nog snart att sova tror jag. Hade tänkt hinna titta på organisation och ledarskaps redovisningen också. så vi får se. Hade omvärldskunskap och genomgång av Powerpoint presentationer idag, men kände att jag faktiskt kunde hantera programmet ganska bra trots att det var längesedan jag använde det sist. Tycker dock ändå att det är bra att vara med på lektionerna, min åsikt om varför är att man ju aldrig blir fullärd så alltid kan man n snappa upp något nytt. Åt middag tillsammans med Fredde sedan har jag faktiskt pluggat nästan hela tiden. Såg en stund på Stockholm Arlanda också, men det kan man ju faktiskt säga nästan
hör till vår utbildning det med ;) lite :P så mycket mer vet jag inte om jag har att berätta om dagen så jag får återkomma imorgon istället ;) hoppas er dag också varit bra. här får ni se vad jag pysslat med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback