RSS 2.0

Söndag.

Dagen har varit väldigt lugn idag. Har inte gjort sådär jättemycket.
Fredde var så snäll och skjutsade mig tillbaka hit till min lägenhet tidigare idag så då diskade jag och lite sådant som måste göras.
Men jag känner mig  faktiskt ganska duktig för jag har både läst klart kapitlen vi skulle ha läst inom organisation och ledarskap till imorogn samt läst lite mer i boken om "det goda värdsskapet" samt börjat på den ena uppgiften.
Men jag är ju som så också eller har blivit snarare, att jag vill göra bort saker i god tid innan så att man liksom får bort dem och kan  fortsätta fokusera på kommande uppgifter och prov och sådant. Ojoj, på tal om det jag kan inte vänta till vi får göra bort provet i företagsekonomi, jag vill verkligen klara det så att jag ka n lägga det bakom mig och gå vidare, men vill man så kan man så det är  bara läsa läsa läsa så sa det nog lösa sig också..:)
V 44 (tror jag det var) har vi lov elelr jag menar självstudievecka. Men som säker så många andra så har jag tänkt göra bort så  mycket som möjligt före så att ma n kan  vara ledig den veckan och ägna sig åt diverse roligheter istället. En tur till luleå är balnd annat havl om halvt inplanerat fast det är ju iofs lite skola inblandat i det, har med kommande LIA perioder att göra fick tillbaka svar från ett annat företag om period numero dos.... så eventullet ska jag titta in hos dom och persentera mg osv... men vi får se har svarat på deras mail iaf så nu får jag invänta och se vad dom säger om det jag svarade.

Just ja! så har jag ju träffat erika idag också var längesedan synd att det skulle vara under de omständigheter det var bara.... men men hoppas allt blir bättre snart :)

Hon fick även ett armband av mig som jag gjorde ett med kakor på :)
Var så roligt att se att hon blev så glad över det :)




Kikade igenom massa gamla bilder i mina mappar och hittade mappen från då jag var i london och besökte Moa,
hittade då denna otroligt roliga anka som dansade i ett skyltfönster det kommer jag särskilt ihåg.  var som lite roligt.

Ljusbilden gillar jag fast den var egentligen "inte meningen att den skulle bli så" Eriak råkade nämligen spilla ut popcorn på bordet och på fatet där ljuset stod men det blev som så fint så jag fotograferade det.... har haft mycket användning av denna bilden:)  Minns inte från vilket år den är men 07 kanske :)  ank bilden är från -06 tror jag. men är inte helt säker..:P

Nu ska jag sova strax...:)
Höres imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback